: Hundiga länkar.

Tänkte länka alla hundsidor som finns bland mina bokmärke/favoriter. Mest för att jag inte har något att göra eller skriva haha.

AgIF - Agilitysportens Intresse Förening - Vi börjar med en självklar. AgIF har koll på typ det mesta inom agilityvärlden. Det viktiga menar jag då haha.

Agilityfocus - Andreas Silfverbergs fotosida. Här kan man kolla in bilder från en del tävlingar. VM bland annat. Ibland är man med ibland inte (oftast inte hehe).

AgilidA - Ida Petterssons sida, tar fina bilder från tävlingar även hon. Har dock för mig att denna sida kommer lägga ner och att hon bara kommer behålla bloggen och fotosidan (hoppas jag!).

Agilityhundar - Min hemsida som jag ALDRIG uppdaterar så det är inte ens lönt att klicka sig dit typ.

Agilitylistan - Även denna en självklarhet (jo, Mari.) Här kan man ju hitta allt från bra info om tävlingar till interna fighter typ hehe.

AgilityOnline - Thomas Szabos sida. Fotar även han ibland. Annars vet väl i princip alla vem han är så jag behöver inte skriva så mkt mer.

Boggas - Sofia Olssons hemsida. Läser bloggen och tittar på hennes otroligt fina bilder. Hon har även ett kelpiegalleri med en massa olika kelpies hon fotat.

Creativedogs
- Jag vet egentligen inte vem detta är men jag läser bloggen eftersom hon har en cool aussie och en bc som har en hel del kullsyskon vars bloggar jag också läser.

Elin Persson - Elin äger Lakrits pappa men har honom inte. Detta är iallafall hennes hemsida som hon inte använder längre. Där är dock en väg till hennes blogg som hon uppdaterar ibland.

Finnbogårdens kennel - Bc-kennel driven av Maria Olsson Knutas. Började läsa bloggen för att jag tyckte hennes bc Smilla var riktigt cool, sen är hennes senaste kull efter Elvis (Jenny D:s) så jag fastnade helt enkelt där.

Lotus Education - Jenny Damm. Blogg och videos man oftast blir väldigt inspirerad av. Och så tränar jag ju för henne också.

Kennel EmenEm - Bc-kennel med en hel del bra agilityhundar. Följer dock bara forumet eftersom hon inte har någon blogg.

Kelliegårdens kennel - Bc-kennel. Läser bloggen som handlar mkt om vallning :)

Klickerklok - Läser bloggen mest för att få lite mer inblick i Greg-systemet och så har hon en bc-tik som e bara lite äldre än Lakrits så jag följer mest dens träning.

Kronvallarens kennel
- En till bc-kennel.

Online Anmälan Agility - Ännu en självklar. Helt enkelt internetanmälan till tävlingar.

Stormstjärnans kennel - Sheltiekennel, agilitykurser (Aktiv Agility) & hunderia.

Svenska Vallhundsklubben - Här får man väl bli medlem i framtiden antar jag.

Agilitytält
- En butik i Malmö som säljer "agilitytälten".

Vallreg - Massa bc-kennlar.

Xlnt Dog Sweden - Veronica Baches hemsida. Läser bloggen, ser videos.

Veronica Thoresson - Tränings/tävlingskompis. Blogg då alltså.

Solstadens Smådjursklinik - Klinik i Karlstad, här blev Lakrits opererad.

Regiondjursjukhuset Strömsholm - Just denna länk går till Strömsholm, ortopedsidan, står om till exempel OCD och artroskopi.

Regiondjursjukhuset Helsingborg - Denna länk går till sidan som handlar om rehab. Här rehabar Lakrits.

Svenska Kennelklubben - Hunddata, dopingreglemente och mycket mycket mer.

Made with love by VS - Victoria Silfverberg säljer fina hundhalsband/smycken gjorda av olika pärlor.

Vallgåren - Bc&Dansk Svensk Gårdshund-kennel. Vallkurser. Här är det tänkt vi ska valla sen när Lakrits blivit bra.

Ja, det var väl det!
Kommer kanske bilder på Lakrits snart om jag orkar ladda upp dom hehe. Tar lång tid..

Kommentarer
Postat av: Mari

http://www.slimminge.nu/klockaregarden



Jag läser faktiskt Agilitylistan nu, men det känns som att där mest är sura k*rringar ;D

2009-11-20 @ 21:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0