Min hund är konstig

Var ju som sagt och tränade i Bjuv. Det gick både bra och dåligt. Lakrits gick jättefint, Sixtens prestation hoppar vi över idag. Grrrrrr..
Lakrits fokuserade mest på tunnlar. Tog den långa tunneln för första gången. Det gick bra men sen helt plötsligt ska han inte ta någon tunnel alls och sen går det igen och sen går det inte. Han är konstig. Han gick slalom också, en 12a, det fick jättebra. Han var koncentrerad och snabbare än jag trodde! Kul. Han gick på balansen också. Det gick bra men han sprang före mig och då när han tittar bakåt mot mig trillade han ner. Men det var bara upp igen så det va lugnt. Men sen bestämde han sig för att inte ta den ändå. Fast då var han väldigt trött i huvudet. Stolt över den lille pojken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0