Lyckad och mindre lyckad träning

Ikväll har vi som sagt varit och tränat i Bjuv med Alexandra. Ann och Märta var också där. Sixten tränade kontaktfällt och det gick fint. Han är lite osäker på uppgången till balansen så vi måste jobba på det. Annars gick kontaktfällten bra och han var pigg och glad idag :)
Lakrits började med att ta lite slalom och det gick bra. Högerslalomen är osäker eftersom han skyndar för mycket och hoppar över portar. Vänsterslalomen är kanon men han är känslig för hur jag rör mig. Idag började vi träna på att jag småsprang bredvid och det ska vi fortsätta med. Balansen var den del av träningen som var mindre lyckad. Han trillade ner igen. Han har så brottom och när han tittar på något annat och tappar koncentrationen så trampar han snett och trillar ner. Vi ska börja om lite med träningen på balansen. Mamma ska hjälpa mig och gå på andra sidan så han känner sig trygg igen. Tunnelträningen däremot gick kanon! Han tar nu både kort och lång tunnel med både fart och vilja :)


En film och lite bilder från idag:








Haha (;

Snälla bilder detta x)







Ni får ursäkta min underbara sångröst x) Dessutom har jag typ sämst hållning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0