Lite mer startträning

Tränade lite mer starter med Lakrits som hade 100% energi kvar, så han behövde göra av med lite! Dessutom var det någonting jag inte tänkt på att träna innan men som jag kom på att jag verkligen ville ha. Så vi tränade explosiva starter. Jag vill att han ska starta som om han var skjuten ur en kanon. Det är ju viktigt för en bra tid sen när vi tävlar. Istället för att få upp farten efter halva banan har man den med sig från början. Vi ska träna mycket på detta tänkte jag. Han gjorde det bra och han tyckte det var roligt. Vi hade med nya leksaken, en liten variant av skunken vi redan har. Fast detta var en tvättbjörn.. Den är såå söt  xb Köpte den igår på TEBA samtidigt som vi köpte klickern. Lakrits älskar den så jag tänkte att den passade bra till denna sortens träning. Blir kanske lite mer träning på detta imorgon på klubben, det och tunnel och kanske balansen. Vi får se, skulle behöva träna slalom också. Vi får se vad det blir! Tunnel är säkert iallafall.


Lakrits fick den längst till höger och min kusins pudel fick räven längst till vänster

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hur mycket kostar leksaken på TEBA ?? :)

2009-05-20 @ 06:41:51
URL: http://onlyagility.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0