Klickerträning och torrhandling bakombyten

Jag och Lakrits var nyss ute och klickertränade lite. Vi började med slalom mellan mina ben men när jag satte mig ner började han bjuda på buga, som vi aldrig tränat innan, så vi klickade det istället. Han lärde sig jättefort! Roligt. Sen började han krypa under mina ben också, det har vi gjort lite innan men inte klickat. Vi klickade detl lite också. Han tycker verkligen klickerträning är jätteroligt!
Han hade fortfarande massa spring i benen så vi torrhandlade lite bakombytessvängar. Det gick fint och han klarade alla försök men vi gjorde inte det så mycket för han var nog lite trött ändå även om han inte ville visa det. Tänkte att vi kanske skulle torrhandla det lite för o lära in rörelsen. Han kan det på hinder men ja, när vi inte har något annat för oss liksom.. :)


Kommentarer
Postat av: Karolin

Vad heter din hemsida?? :)

2009-05-25 @ 19:55:02
URL: http://hemiorambo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0