Helgen i bilder


Nästan packat och klart!


Sixten var nöjd, det var ju tävling på G, men Lakrits tyckte inte det var så kul.


On the road.


Trötter


Sover eller vaken?


Vättern, först förväntade jag mig mer. Men sen undrade jag om en sjö kunde bli större?!


"Denna buren va läskig," tyckte Lakrits


"Va e det där?"


Tältet var också lite läskigt..


Färdigt!


Lakrits provar soffan. Notera den moderna inredningen!


"Palatset", vi vände vårt tält så att det blev till ett jättestort tält


Ska den verkligen vara så? Haha,


Trött efter en hel dags bilåkande och tältuppsättande


Tävlingsområdet - fint men lite ojämnt underlag


På lördagen blev det bad. Första gången för Lallis :)


Min stora fina pojke


Kolla spindelbenen x)


Sov som en stock den lille räven


Robinsontime in tha husvagn




Jag skulle vilja påstå att vi behöver takbox


Räddaren i nöden vid långa bilresor

 
Har någon en idol kanske? (Lakrits 3 maj, Sixten förra året)

Det var Tranås det. Blev tyvärr inga bilder på hundar för jag glömde kameran -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0