Freestyleövningar

Lallis och jag har idag tränat lite freestyleövningar i trädgården. Han tycker det är roligt, väldigt laddad som alltid. Slalom mellan mina ben kan han rätt så bra nu men inga längre sträckor för dom tror han han gör fel och lägger sig ner eller så tror han bara att jag menar att han ska ligga ner eller något. Men när han gör der går det fort iallfall. Han har även självlärt sig "mellan", slalom mellan mina ben fast med mig stillastående. Duktig vovve han är lille Lallis. Han tränade med oxfilé dessutom, bortskämd är vad han är. Hihi..
Det blir nog ett pass agility i Bjuv idag. Vi väntar på en häst.. TRÅKIGT. Jag vill träna nununununu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0