Framsteg!

Idag har vi varit och tränat i Bjuv idag. Det var jag, Ellie, Renata, Alexandra och hennes kille. Jag körde inte Sixten så mycket själv eftersom Renata skulle prova på agility men när jag sprang med han var där fart under tassarna :D Riktigt kul! Han har varit inne i en liten svacka i träningen så nu fjantar vi mest rundor för att han ska tycka det är jättekul. Det gör han också så det känns bra :)
Lakrits gick också jättefint och han gör verkligen framsteg hela tiden känns det som. Vi körde mest tunnlar idag också. Inte en enda rak tunnel faktiskt. Han började med en kort som var lite böjd och det gick fint. Sen tänkte jag att jag skulle prova skicka in han i en lång tunnel som var lite böjd och till min förvåning gick han in direkt! Lite försiktig i ingången men sen så bara gick han. Duktig vovve! Sen kunde vi springa där fram och tillbaka på alla sidor och kanter och han gjorde det riktigt snabbt dessutom. Ljuset i slutet av tunneln liksom x) Vi får se om vi fortsätter böja tunneln nu eller bara jobbar på säkerhet. Han är lite tveksam första gången han ska ta tunneln varje pass och det vill jag ha bort. Vi stannar nog lite och tränar på det istället.
Vi tränade lite på fram också och det gick fint det med. Han springer fram och tar sin leksak. Han vänder sig mot mig ibland men sen fortsätter han. Första passet nu så vi ska fortsätta med det också såklart.
Ellie tog bilder och jag hoppas att hon hinner skicka dom idag så ni får se :) Annars får det bli någon annan dag ;p

Kommentarer
Postat av: Andreas.Årzén

Trevligt! :)



Hoppas du får en fantastisk fredag nu och en bra kväll! Ha det bäst.



P.S Om du vill så kan vi följa varandra på bloglovin, vorre kul! :)

2009-05-22 @ 20:00:22
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0