Tränat

Var precis ute och tränade med både Sixten och Lakrits. Började med Sixten som var väldigt taggad och lyssnade jättebra. Vi tränade mest på fart, lite svängar, drag och slalomingångar. Hittade en slalomingång som han inte klarade så den ska vi träna mer på. Det var om man kom från klockan 11, tror jag det måste bli, som det var svårt. Men det tränar vi på, träna är kul.
Tog sen ut Lakrits som var mer än taggad, började med starter. Gick fint men han stannar helst inte kvar eftersom han är så laddad. Efter lite startträning kände jag att det var dags att ta tag i slalomen ordentligt och det gick jättebra. Speciellt de självständiga ingångarna. Både från höger och vänster, så det kändes jättebra. Vi tränade inte så länge eftersom det kom några ut i paddocken. Har lovat Lakrits uppfödare att jag ska sätta ihop en film när han tränar och jag hade tänkt fortsätta på den idag men det blev inte så. Mamma pratade i telefon så hon kunde inte filma just då och sen så kom ju dom.
Nu tänkte jag försöka lägga in helgens filmer och lite andra filmer på datorn, det är lite segt, och sen skriva om tävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0