The same.

Denna veckan kort sagt suger. Massa skolgrejs och prov och skit och inlämningar och redovisningar. Lite annat skit gör ju inte det hela bättre. Det enda som varit bra denna veckan har varit träningen. Förutom tunnlarna.. Är ensam hemma nu så jag tänkte gå ut o träna en stund. Blev precis klar med mitt so-arbete. Eller kanske inte klar men jag orkade inte mer. Nu ska jag ut, har bestämt mig för att träna ofta. Finslipa mycket och så för denna säsongen satsar vi. Jag och Siss då. Sen ska ju lille damp också tränas och bli så bra som möjligt. Än så länge tränar han bara runt 10-5 minuter men det räcker gott och väl. Sixten tränar också så lite, om inte mindre. Just nu tränar vi mest för konditionens skull. Nej, nu får jag nog gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0