Tävling imorgon!

Imorgon ska jag och Sixten, och pappa, ner till Malmö och tävla agility. Vi ska starta en int. agilityklass 3 och en "vanlig" hoppklass 3. Vi ska dessutom hjälpa till, roligt roligt. Vi ska vara i Malmö redan 6.30 så det blir till att gå upp tidigt. Kommer ju va astrött på kvällen. Men det gör inget för allt bli så roligt när man är trött.
Igår var vi på avslutning på valpkursen, eller vi har en spårgång kvar och en tandläkargång. Jag har såklart fortfarande inte köpt någon tandborste. Dåligt av mig.. 
Idag i skolan hände det inte så mycket men det var roligt ändå. Rerre da Ferre va tillbaka efter Egypten, "lite smått" brun. Vi gjorde en jättefin Welcome Back teckning till henne. Haha. Nu ska jag fortsätta lyssna på Snälla snälla, eller träna. Får se..


Har förresten fixat lite med tävlingsbloggen men det blev inte speciellt lyckat. Orkade inte göra klart det heller så där e lite konstiga färger på vissa ställen och så.. Men jag fick ju göra lite nu när jag troligtvis skriver där imorgon eller på söndag.

Avslutar med en bild på min tävlingspartner, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0