Snart så..

Nu är mamma rätt trött på mitt sjungande och det fattar jag. Jag sjunger/ylar vekligen inte bra. Var ute med Lakrits innan, lite seg på inkallningen eftersom han var rädd att jag skulle fånga honom. Men det går bra annars, vi kör med nosduttar i inkallningen och det går jättebra. Smart sätt att lära in inkallning (värst vad mycket inkallning det blev här då), undrar vem som kom på det.. Vi lekte lite och så också och han följer mig vart jag än går. Duktig lillehund.
Idag, lagom sent, anmälde jag till DM och klass 3 tävlingarna som går i Kristianstad. Lagom sent, den går ut idag. Bestämde att det inte blir Gåsahoppet eftersom han inte går så bra på mattan ändå så det känns inte lönt nu när vi ska jaga SM-nollor. Vi skrev iallafall upp alla tävlingar vi kanske ska åka på. Det blir nog att jag och mamma åker ensamma till Snapphanefejden, 5-dagars i juli, och så kommer pappa sen till helgen.
Nu sitter jag här och lyssnar på musik, Malta-låt för tillfället. Feel the rush heter den.. Längtar till Malta igen. Det ska bli sjukt kul, om det blir då. Nu får det va nog. /Rebecca

Haha, förresten. Rätt rolig incident i "skolan" idag. Nog bara Elli som fattar men det va kul. Jag menar på badmintonen nu Elli, i omklädningsrummet. Det var nog en av dagens. Haha.

Kommentarer
Postat av: ellie.

haha , den incidenten va kul! :D xd



+ det ska bli ett malta 2010! cause we love malta <3 :D

2009-03-09 @ 19:25:23
URL: http://ellinoresange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0