Snälla snälla snälla snälla

Haha, jag sitter faktiskt och lyssnar på Snälla snälla. Har precis varit ute och tränat med hundarna. Tog först ett pass svängar, slalom, handling och hinder på largehöjd med Sixten. Vi kör mest igenom allt nu innan tävlingen. Tror att detta fick bli sista innan lördag. Han kändes jättebra, lite långsam bara. Får hoppas att han går snabbare på tävlingen, det brukar han iallafall göra. Han är iallafall taggad och han ville inte gå in efteråt, han ville ju träna meeer.
Lakrits fick också ett pass. Vi körde bara på hinder idag eftersom han är svår att få med i slalomen. Vi började med rakor och han gick jättefint och jag såg till och med en början på "fram". Han drog nästan helt rakt nu också och det har verkligen fastnat att han ska springa genom stöden. Vi tränade lite svängar också och han gick jättebra på dom för att vara första gången. Jag jobbade mycket på avstånd så han skulle få plats runt stöden och inte springa tillbaka över hindret. Han klarade det varje gång! Duktig huligan, snabb är han också. Jag hinner knappt med honom. Det ska bli kul och se hur han går sen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0