Skridskoåkning och badminton

Idag har vi haft friluftsdag med skolan. Vi började med att åka skridskor i helsingborg vilket gick förvånandsvärt bra. Jag trillade iallafall bara en gång. Vet inte riktigt vad som hände men om vi ska va lite tråkiga och skylla på något så får det väl typ bli att där var skrovligt i isen eftersom galningarna hade spelat ishockey där. Vi kan säga att det var därför.. Efter skrillorna gick jag och Ellie och åt på "McTena*". McDonals på Stattena* då. Sen blev det badminton, det gick väl rätt så bra. Jag var iallafall väldigt trött i slutet vilket märktes. Haha, men det var roligt. Kom till skolan vid 14, gick till mormor, hem och datorn. Nu ska jag ut med vovven i trädgården. Ha det bra! /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0