Shoppinghumör!

Idag var jag i skolan som vanligt. Hade en grej på engelskan och sen prov i hk sista lektionen. Förvånandsvärt lätt! Sen kommer det väl tillbaka med typ.. Ja, dåligt. Bakade kakor också efteråt. Haha, det var lite kul. Efter skolan åkte vi in till stan. Jag gick på Kullagatan och mamma&pappa var på något möte eller något. Köpte en tröja, skärp, ring, örhänge och ett halsband. Hitta massa saker jag ville ha men det blev inte så.. :( Sen åkte vi och köpte tv till husvagnen. Sen hem.. Resten av dagen blir troligtvis händelselös. Får roa mig med lite kläder och sånt annat tråk. Kanske händer något imorgon. Hoppas på det iaf! Ellerhur Fjångs ;) Vill slinga håret också.. Har börjat fundera på drop-in så jag slipper vänta på tid. Hehe.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0