Matteprov

Idag hade vi VG-prov i matte. Mitt mål var ju som jag skrev innan: alla rätt. Haha, jo men det känns ju verkligen som att jag fick alla rätt. Nee, jag svarade iallafall på alla uppgifter vilket jag inte brukar. Men sen om det var rätt är ju en annan sak. Just då kändes det bra men efter varje matteprov, eller ja dom flesta prov, pratar alla om vad dom svarade. Några jag vet är lite smartare än mig hade helt andra svar, vad jag kan komma ihåg, så det gick nog inte speciellt bra. Vi får se på tisdag. Efter matten hade vi engelska och sen bild och hemkunskap. Sen slutade vi. Gjorde chokladbullssmet när jag kom hem och sen har jag bara suttit här. Mamma tjatar om annat. Kan man aldrig få vara ifred efter skolan?? Nu ska jag gå. Ha det bra! /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0