Like you imagined

Idag har vi varit och åkt skridskor. Åkte rätt länge, från 9 till 15 ungefär. Jag har äntligen fått liiite flyt i det och jag får inte kramp i foten längre, trillade dock en gång. Det var inte skönt xd Jag har iallafall haft skitroligt hela dagen. Inte bara jag och Ellie som åkte, Oskar x2, Kevin och Linus var också där. Och en till från vår klass.. Det blev lite "utflykter" till McDonalds och OKQ8 också. Jag har till och med provat ishockey i typ 2 sekunder, trodde jag aldrig. Haha, ja, det var som sagt väldigt roligt idag. Synd att det snöar bara.
Nu är jag hos mormor och morfar, ska snart hem. Det blev ingen valpkurs idag eftersom vi va i stan så länge. Imorgon har vi bara Np i engelska och sen slutar vi. :) /Rebecca

Kommentarer
Postat av: ellie.

hade riktigt kul asså XD hahah :P

+ att burn är jättegott (!!)

2009-03-12 @ 18:49:23
URL: http://ellinoresange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0