Hey little sister who's the only one?

Sitter och lyssnar på White wedding med Billy Idol.. Denna dagen har varit väldig händelsefattig känner jag. Har bara suttit här, det känns så dåligt när man tänker på det. Har iaf ägnat lite tid till telefonen, som att det skulle göra det hela bättre. Jag och Ellie har iaf precis kommit fram till två saker, ellerhur Ellie? xd Svart.. Haha. Vi ska snart klippa lillehundens klor, lite väl långa. Mamma var ute med Lakrits och Sixten när jag var i skolan och när jag kom ut hittade vi en lång tagg i trampdynan som gjorde jääätteont sa Lakrits. Man kanske skulle träna lite ligg ikväll. Nu när vi har hundgodis. Nu ska jag prata vidare med Ellie, msn då.. Sen får jag väl kanske ta tag i kemin och son. Inte för att jag tog hem son men jag kan ju alltid börja på egna tankar. /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0