Funderar..

Tror att jag ska bli lite mer aktiv på bdb och sen skriva mer om hundar här som jag gjorde på den förra. Får fundera vidare..
Sverige spelade lika mot Portugal.. Dom skulle vunnit tkr jag.. Men dom förlorade inte iallafall så det var väl något positivt. Sitter just nu och tittar på eftersnack eller va det heter. Ellie typ rullar rundor på golvet eller något ;s Heeeeelknäpp.
Snart är denna veckan slut ju, inte tränat så mycket som jag skulle viljat. Har inte tränat nu på tre dagar :o Lakrits klättrar på väggarna hemma, helt galen med massor av energi. Det måste bli träning imorgon. Annars har veckan vatt okej, skolan har vatt både bra och dålig.. Började dåligt slutade bra. Har tyvärr fått tillbaka något som jag inte velat få tillbaka, har inget med skolan att göra. Får väl säga till mamma men det är väl inte lönt för det görs aldrig något åt det ändå. Inte av mamma då utan av andra människor som inte kan sköta sitt jobb ordentligt. Jaja, vi får la se hur det blir med det. Nu ska jag få Ellie att springa och hämta en sladd så att jag kan ladda upp en bild eller två från idag. Så länge får ni en bild eller två på vovvsen och Malta som jag längtar till. :)

 Blått blått blått vatten.

 Blev en bild på något. Bilden handlar egentligen om månen och stjärnan som ligger i en så rak bana, men det verkar inte riktigt så.

 Vovvarna i snön

 Bild på sovande Ebba, kolla ögonen O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0