Flyt!

Sitter och äter pop corn, lyssnar på musik och skriver SO-arbete. Jag har för tillfället sjukt flyt! Tankarna bara kommer till mig liksom. Detta är bra, och till och med lite roligt. Kanske lite sent att få flyt nu iochförsig, det ska vara inlämnat denna veckan och jag satsar på att bli klar imorgon och lämna in på torsdag.
En sak som inte har jätteflyt är Lakrits tunnelträning. Den är ju bara såååå läskig. Har kommit fram till att jag har fastnat och inte vet vad jag ska göra så jag får ta o ringa mina tränare och se om dom kan hjälpa mig. :) Vi tränade lite innan idag och slalomen gick jättefint. Han börjar fatta att han ska fortsätta i slalomen nu, vi har bara jobbat självständiga ingångar men nu börjar han ta resten självständigt också. Hinderna går också vädligt fint, och snabbt. Han går väldigt bra på ordet fram. Det är bra. Sixten fick också köra lite och gud vad han var taggad nu när tunneln var med! Efter tävlingen har han blivit helt laddad och springer som bara den. Mycket bra det också. Nu ska jag fortsätta med SO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0