En sorts utpressning?

Nu har jag inte haft trådlöst bredband sedan i typ juni?! Nu, eller typ ett halvår sedan, har jag blivit väldigt trött på att sitta i köket med det, visserligen snabba, fasta bredbandet. Vi känner en, eller egentligen två, som kan fixa det men mamma ringer ju ALDRIG. Även om jag har tjatat och tjatat och tjajat. Så nu kör jag en typ av utpressning eller något. Jag sitter i köket och sjunger högt till varje låt, provade nyss att rappa till Dead and Gone, det var inte vackert. Ni som har hört mig sjunga vet ju hur falskt det låter. Hoppas att detta ska hjälpa. Medans jag sjunger mig hes här hemma kan ni ju alltid få en film på Dead and Gone, om ni inte hört den tidigare.



Jag tror att han ena kommer på lördag, eller söndag. Så vi hoppas på trådlöst till helgen! :D /Rebecca

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha, bra taktik!!! =) Skönt att man inte bor hemma längre...



Går allt bra med valpisen?

2009-03-04 @ 22:35:47
URL: http://www.nogg.se/teoblondie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0