Can't you see what I see?

Det blev ganska sent igårkväll så vi gick inte upp förrän 10-11 idag, Ellie tidigare än mig som vanligt, haha. Vi åt frukost och lite över tolv hämtade mamma mig. Lyckades somna om när jag kom hem och sov till 15. Satt vi datorn en stund och sen gick jag och Lakrits ut och tränade. Blev inte mycket träning, han var helt utflippad idag. Vi tränade iallafall på raksträckor. Lite framåtsändande. Tog ut Sixten sen och körde framåtsändande med honom också, han är verkligen bra på det och han drog riktigt bra på belöningen. Blev lite slalom och svängar inblandat i framåtsändandet. Han är så rolig att träna med. Alltid så glad.
Kom precis in nu så jag har inte hunnit mer idag. Måste plugga sen.. Muntligt prov i so imorgon.. Det är så sjukt tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0