Arrrrrg..

Detta har varit den sämsta dagen på väldigt väldigt väldigt (osv) länge..... Inte nog med att jag inte vet hur karies bildas, nej, jag kan inte räkna ut vad 6 kr av 20 kr blir i procent! Sen är det något som jag tydligen MÅSTE med på idag. Men tänk om jag inte vill det då?! Jo men det måste man ju för att man bara är 15, bor hemma och inte får bestämma själv över sitt eget liv och vad man ska göra på dagen. Någon som vill byta liv med mig? Ingen som går i skolan dock för jag har total hjärnsläpp och kan inte, och hur glömde jag detta?, räkna ut 6 delat med 3. Hallå. Grön grupp nästa! Tur jag har mina älskade vovvar som alltid är där och är glada och snälla (förutom Lakrits som är en pest på natten -.-). Jaja, nu ska jag väl gå eller något. Eller nej jag ska lyssna på musik. Ha en bättre dag än vad jag har haft! /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0