Ännu en jobbig vecka

Idag har jag som vanligt varit i skolan och det har faktiskt varit rätt så roligt. Inte sjävla skolan såklart men det finns ju personer som gör skolan rolig. :) Vi fick tillbaka franskaproven och det gick bra. Tur var väl det för jag vet hur mitt humör hade blivit annars. Sista lektionen var idrott. Vi spelade badminton och pingis, jag suger verkligen på pingis. Jag och Elli spenderade lite tid i styrketräningsrummet. Haha, jaa. Jag kunde knappt sätta mig ner efter att vi varit där inne. Usch, det var patetiskt, jag är sååå otränad. Det ska det bli ändring på sen när jag börjar gymnasiet. Då ska vi, jag och Elli-Pelikan (payback has begun*), skaffa gymkort tror jag. Tyvärr blir man ju inte speciellt tränad när man bara håller på med agilityn och så sällan som jag har tränat under vintern är det inte konstigt att jag inte ens kan göra en armhävning. Men nu ska jag börja träna ordentligt, tävling om tre veckor! :D På torsdag är det serietävling efter valpkursen. Det ska bli kul! Lakrits kommer väl vara helt hes när han kommer hem så som han skäller när andra springer. Ska iallafall bli kul att se hur han är när han tittar.
Idag ska jag bara plugga, plugga och plugga. Vi har tre prov denna veckan, eller som lärarna säger: två. Jag får iallafall ett biologiprov (imorgon), ett G-prov i matte (imorgon) och ett VG-prov i matte (torsdag) till tre. VG-provet som dessutom är ett av de, kanske till och med det, svåraste provet vi har.
Nu ska jag snart börja plugga. Seg dag. Ha det bra! /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0