Alla följer dina spår

Idag blev jag väckt vid 10, på en lördag. Jag tycker det är lite väl tidigt.. Gick iallafall upp och tittade på den nya hundburen som nu finns i V70n.. (Nej Lupon, haha) Sen duschade jag snabbt och så åkte vi in till stan. Snokade lite, tasty house, upp om bageriet, åt, kullagatan (haha, ja ellie du vet xd). Kollade på nya skor.. Provade ett par blåa Converse, höga, som jag gillar väldans mycket. Åkte vidare till Väla och kollade på vanliga svarta, låga, och det blev att dom fick följa med hem till vår hall. Jag vill egentligen ha dom andra också men det får kanske bli en annan gång. På väg hem åkte vi inom City Gross och, haha detta va så kul, han som stod framför oss i kassan fick betala extra för att han hade gått och ätit godis. Han blev skitsur, men det va lia (skåning är man ja,) gått åt han..
Kom hem och plingade Ellie, ska dit senare. Mello och lite sånt vettu, det ska bli najs. Antar att det lär bli lite knäpperier där som vanligt, men det är kuul :D

Kommentarer
Postat av: ellie.

hahahha! vi ska ha fett kul (y) (ingen mobbning nu rebbe :( ) :D

2009-03-14 @ 16:28:04
URL: http://ellinoresange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0