Varbergs BK

Förra veckan var det tävling i Varberg. Började med hoppklass, rolig bana! Vi fick bra flyt och han sprang på jättefint! Någon stor sväng efter en tunnel och kunde släppt bättre på honom före sista hindret. Han gick jättebra tyckte jag och vi klarade tiden med 3 sekunder ungefär :) Det är bra för oss i en hoppklass.

Resultat: 0 fel 33.95 sek. (37)
Plats 6 SM-pinne (2/4)




Agilityklassen diskade vi oss i. Lite seg start fick vi och jag tappade bort mig när han tjuvstartade. Hittade inte tunnelingången men det löste sig. Gick bra sen. Tvekade ytterst lite på balansuppgången. Fint kf, A-ets kf var lite högt men han tog det och sen efter A-et rev han långhoppet. Höll på att missa gungan, tog den fint iallafall även om han höll på att trilla av.  Sen lät jag han bara springa när han missade slalomingången. Tog inte en snurr på slutet. Hade han inte rivit långhoppet hade vi nog fått en topp 5 placering eftersom 5an hade tidsfel vilket han nog inte hade fått.. Synd men det får man ta!

Resultat: Disk.



Jag är nöjd med honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0