Tävlingsbyte

Det blir inget Åtvidaberg för oss till helgen.. :/ Dumma starttider på klasserna och mina föräldrar kunde inte ta ledigt på måndagen. Ringde till Ann som är tävlingsledare i Bjuv och vi fick efteranmäla, ska hjälpa till också. Så det blir tävling på hemmaplan istället. 2 år sedan jag tävlade Bjuvscupen tror jag. Så tävling blir det iallafall.
Ska skriva om veckans tävlingar senare ikväll eller imorgon tror jag. Är lite trött i huvudet efter helgen känner jag. Blir mycket feltryckningar x)
Fotade en del också. Både Varberg och Borås. Så bilder kommer sen när jag redigerat. Trodde på typ 150 bilder men kameran sa 450.. Oops. Kommer ta tid -.-  Skriver när jag laddat upp dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0