Segaste dagen ever

Det har verkligen inte hänt någonting idag! Så tråkigt. Gick ut och fotade lite iallfall. Hade inte rätt inställning på någon bild så dom är inte så bra någon av dom.. Jaja, det får va så.

Medan bilderna sparas kan jag ju lika bra skriva om veckans hundstuff. Blir agilityträning imorgon i Bjuv. Köra genom Sixten lite. Vill köra Lakrits också men vågar inte riktigt än så han får vila denna veckan ut tänkte jag. På torsdag är det kvällstävling i Varberg, fredag åker vi till Borås och lördag-söndag har Ulricehamns BK(?) tävlingar. Ska åka upp med pappa bara för mamma jobbar. Lakrits får nog följa med denna gången. Det är utställning också så kanske är där någon bc som ska va med.. Får kolla upp det :) Det går inte att förhandsboka campingen så vi får hoppas att där är plats kvar när vi kommer upp.. Lite tveksam faktiskt! Pappa måste jobba lite på fredag så vi kommer nog iväg rätt sent. Menmen, annars är där en camping till så vi får hoppas att där är plats i värsta fall. Tältuppsättning kl 18 på fredag. Hoppas vi hinner med det så vi får tältplats. Jaja, nu kommer bilder.

 
Fortfarande hängöron har han Siggiloppe

Inte den bästa bilden men jaa..

Blumma

Flera blummur

Toymaniac

Sisselopp

Fontän

The pool

Min fiiine Sisselopp

Ingen bra bild men den har en historia (eller va vi kan säga) framför sig. Siss står och är fin och jag tar bild på honom. Lakrits står och tittar i bakgrunden. Sixten går då fram till mig och Lakrits, avundsjuk som han är, börjar springa för att komma först fram till mig och precis när Siss är hos mig och ska sticka fram nosen kommer Lakrits och ska vara mellan med sin nos. Han kommer ju i full galopp och kraschar rätt in i min näsa. Inte skönt!

Andra blummur

Min fiiine pojke!

Innan buset bröt ut

Ser lite våldsamt ut.. Farliga killar man har!

Haha, vet inte riktigt vad han pysslar med

Det var några stycken. Blir mycket agilitybilder nästa vecka efter tävlingarna! Ska bli rooligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0