Mål för ikväll

Tävling i Varberg ikväll som jag skrev igår (?). Blir hämtad om en timme ungefär . :)
Satt och tänkte lite på mål till ikväll och kom fram till tre stycken:

Vi ska springa så fort vi bara kan.
Ska vi ta SM pinnar måste det ju gå fort fort så vi inte ligger allt för långt efter alla snabba bc och kelpies och andra snabba hundar.

Han SKA ta kontaktfällten.
Inga missar denna gången. Ska vara sträng mot honom på kf. Vi har tränat på det och han borde inte hoppa. Men jag ska va sträng iallafall. Inte glömma bort orden som jag brukar. 0:or som gäller ikväll!

Jag ska lita mer på honom.
Vi tappar mycket fart på att jag inte litar tillräckligt mycket på honom. Främst i slalomen. Ska släppa lite mer på honom ikväll, inte för mycket dock så det blir fel.

Hoppas jag lyckas med detta. Haha, glömmer väl allt när vi springer som vanligt. Det är offensiv handling som gäller ikväll. :) (Y)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0