Lite mer freestyleövningar

Lakrits har varit helt uppskruvad idag med massor av energi så vi gick ut och tränade lite freestyleövningar. Vi håller bara på med "markövningar", alltså inget hopp eller så för jag är lite rädd om hans klena ben o så är han ju inte så gammal heller :)
Slalom mellan mina ben kan han rätt bra nu, både med mig gåendes och stillaståendes. Duktig valp! Sen började vi på att han skulle gå under mig mellan mina knä och det tyckte han gick alldeles för långsamt så han började springa istället x) Han e rolig han..
Sen gjorde vi lite leksaksövningar. Satte honom och taggade upp honom och sen kastade jag iväg leksaken och så tävlade vi om vem som fick den. Fick leka lite med mig själv där.. Haha, måste sett kul ut.
Sen lekte jag och pojkarna lite. Sixten gillar inte leksaker så mycket, eller belöningar överhuvudtaget, men idag lekte han med leksaken. Kul! Ska nog försöka få in leksaken som belöning. Vi får träna på det helt enkelt. Roligt "pass" idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0