Inlägg ett av fyra(?)

Som sagt var vi ute och tränade starter nyss. Vill ha snabba starter eftersom man ju faktiskt sparar någon hundradel om man har bra fart över första hindret. (Slog mig precis nu när jag skrev detta att jag ska tävla klass 1 nästa år, f*n va kul det ska bli! :D) Så vi tränade snabba starter från sitt. Det gick bra, han var väldigt laddad! Fortsatte springa en bit för att testa farten också och den var kanon. Accsar jag accsar han. Så det är bra. Märkte att om jag sätter han, går en bit och kallar in och sen börjar svänga händer det att han genar och går på min insida. Vi tränade lite på det och ska forsätta. Behövdes bara att jag sa Lack så gick han rätt.

Nu ska jag blogga om Varberg, Ulricehamn och lägga upp ett träningsklipp på Lakrits. (Ska bara fixa med filmerna först. Kommer nog ta ett tag)


Lakrits tittar på agility i  Borås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0