Liten uppdatering bara

Tänkte bara skriva lite vad som händer nu.. Inget att berätta om egentligen eftersom jag inte tränat något. Ikväll är det iallafall tävling med Luna i Oxie, off kl. 3. Sen imorgon är det samma sak fast med Sixten istället. Får hoppas han går lika bra som på Snapphanefejden så kanske vi har chans på placering till och med. Ska försöka jaga lite cert med honom nu i höst. Vi får väl se hur det blir med det!
I veckan har jag också fixat vallningsinstruktör och ställe att valla då, same place såklart. Sen har jag lite annat på g också så det verkar bli bra det här :)
Lakrits haltar knappt idag! Igår hade han jäääätteont så då fick han lite smärtstillande så jag vet inte om det är den som fortfarande sitter i. Hoppas inte det. Jaja, man får ha tålamod med detta. Det blir ju bra till slut! :)

(Försökte ladda upp bild men det gick ju som det gick -.- )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0