Evig sexa.. *suck*

Tänkte berätta kortfattat om helgen.

Agilityklass (lördag): Rolig bana, svåraste var slalomingången där säcken lurade. Klarade den jättefint dock. (Väldigt nöjd med helgens slalomingångar) Fick en rivning på upploppet i hans "svåra vinkel". Blev 6a, sista SM-pinnen i agilityklass.

Hoppklass (lördag): Nollade med 0,18 tidsfel. Fick en jättesväng där han drog på ett annat hinder än det han skulle till. Blev 7a, sista SM-pinnen i hoppklass.

Agilityklass (söndag): Tjuvade så starten blev lite konstig men vi klarade den. Tog precis balansens kf nergång. Snygg slalomingång! Resten bra, hände något på gungan tror jag men kände genom honom efter och hittade inget och han var som vanligt. Blev 6a igen.. Öh,.. Vill inte bli sexa fler gånger.

Hoppklass (söndag): Första gången jag fått använda nödbromsen, fungerade men han gick ur slalom. GRRR. Lyssnade inte så jag tog närmsta vägen ut och inte ens då följde han mig.

Jaja, andra som haft framgångar i helgen som jag vet och vill säga lite grattis till.

Lindas Spice blev dubbeluppflyttad till trean. Två vinster! Grattis!
Lindas Nova fick cert och SM-pinne och laget vann. Grattis!
Alexandras Nicki tog tre cert och blev dubbelchampion. Blev även nia i landslagsuttagningen. Grattis!
Anns Sally (Märta sprang denna gång) vann och tog cert i hoppklass. Grattis!

Sen var där säkert fler men orkar inte skriva alla just nu. Grattis till resten också iallfall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0