Tävlingsblogg?

Nu när jag har ny blogg, för typ 7e gången, så får jag väl ta och skriva om lite annat än bara hundsaker. För tillfället sitter jag och funderar på om jag ska ha en tävlingsblogg. En som liksom bara handlar om tävlingar vi åkt på. Den kommer ju inte uppdateras speciellt ofta då men det skulle nog vara bra för mig själv också så att jag kommer ihåg vad det var jag skulle träna på eller vad som gick fel. Vi får se, isåfall måste jag ju komma på ett namn. Det kommer nog börja på re (som såklart står för rebecca ericsson men det hade ni väl redan listat ut) men efter det vet jag inte. Det skulle ju varit något som retävling men ä går ju inte och jag vill inte ha tavling.. Om ni har något förslag så får ni gärna skriva det.
Nu ska jag väl bara surfa rundor lite i några timmar (datanörden som jag har blivit). Imorgon ska jag och Elli först äta på Haket och sen ska vi se Mello (som det tydligen kallas nu för tiden?) hos mig.
Jag har fortfarande inte tittat på skolböckerna, jag kommer ju aldrig hinna läsa klart boken till på onsdag, så långsamt som jag läser! Och SO:n.. Suck!
Kom på en sak till jag kan göra idag, välja kläder till imorgon. Jaa, det ska jag göra senare. Man måste ju roa sig på något sätt. Mina föräldrar sover redan så det är helt tyst och tråkigt i huset. Nu ska jag sluta skriva detta helt onödiga inlägget. Ha det bra och godnatt om du ska sova! /Rebecca

Kommentarer
Postat av: ellie.

sv; tack :)



jag har inte heller kollat på so;n .. FY PÅ OSS! :O:O:O

2009-02-20 @ 22:56:40
URL: http://ellinoresange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0