Sovmorgon

Idag hade vi sovmorgon och började inte förrän klockan 9. Eftersom mamma och pappa började jobba vid tolv igårkväll så kunde jag dessutom sova längre då dom kom hem i tid för att köra mig. Vi började med kemi i skolan och det var dagens sämsta lektion. Ni som var där vet nog varför.. Suck.
Efter rasten, som vi hade efter kemin, hade vi svenska och sen hade vi lunch. Något som hette något med ugn och korv. Sen hade vi matte, so, musik och idrott. Kom nyss hem och nu är jag ensam hemma vilket är sååå skönt. Speciellt efter skolan.  Sitter och lyssnar på¨min spellista på Youtube för tillfället. Hittade en låt jag letat efter.. Äntligen :) Nu ska jag sluta skriva. Hejdå! /Rebecca

Kommentarer
Postat av: ellie.

asså det är nog så :O de har ju faktiskt sitt eget lilla liv därnere :O -.- :)

2009-02-24 @ 20:38:55
URL: http://ellinoresange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0