Plugg, plugg, plugg

Det har inte blivit något inlägg de senaste dagarna eftersom vi har haft prov som har behövt pluggas på. Vi hade franska i onsdags som kändes rätt så bra och igår hade vi so-prov. Jag har ALDRIG skrivit så dåligt på något prov! Gud, jag fasar för att få tillbaka det.. Det blir till att skriva extra uppgift, en väldigt bra extra uppgift. Igår var det iallfall valpkurs och vi tränade stanna, sitt kvar och lite till. Minnet sviker mig för tillfället. Lakrits var lite utflippad och ville mest gräva i sanden.
Innan vi började körde vi lite mellan hinderstöd. Det går bra men han drar mycket mot mig. Men efter mer träning rättar det väl till sig. :) Nu ska jag inte skriva mer. Ha det bra! /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0