On the "mark"..

Idag var jag i skolan över en timme innan jag egentligen började. Några i vår klass skulle ha lektion men det blev inte av men jag var iallafall inte ensam. Började med biologi där man fick ta blodbrov, frivilligt som tur var annars hade jag väl börjat gråta som vanlig. Vilken mes man är.. Det var iallafall bara två stycken som gjorde det och jag tittade inte ens. Tanken var att man skulle se vilken blodgrupp man tillhörde.
Nästa lektion var SO och där hade vi bara OH-genomgång. Sen var det engelska där jag, Elli och Oskar fick göra muntliga nationella proven. Det gick väl sådär för mig. Jag fick in ett "on the mark" som skulle varit "on the ground*". Smart! Sen var där nog ett och annat Ja också. Man får ju inte prata svenska alls så det kändes ju väldigt lyckat. Efter engelskan hade vi lunch, köttbullar och potatis och sås, och sen hade vi franska där vi tränade till prov. Sjukt seriös lektion! Jaja, rolig var den iallafall! Sista lektionen var idrott där vi sprang bip-test. Jag sprang som vanligt inte bra eftersom jag inte har någon vilja för sådant där skit. Resten av lektionen gjorde jag ingenting på. Slutade 15.20, åkte hem och nu sitter jag här. Ska snart ut med hunden. /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0