Haket och "Mello"

Igår var jag och Elli som sagt och åt på Haket. Jag åt kycklingfiléburgartallrik eller något annat med ett sånt långt namn. Den var god iallafall, åt även vitlöksbröd och ja, det var verkligen Vitlöksbröd. Fasen vad man luktade sen så vi gick in i närmsta ICA-butik och köpte tuggummi. Vi var inte i stan så länge utan vi åkte till Bjuv och gick till ICA där också. Sen hämtade mamma oss och vi åkte hem och spelade Wii. Boxning, kan säga att jag har träningsvärk. Sen tittade vi på Melodifestivalen. Inte en enda riktigt bra låt, inte för att där brukar vara det i Melodifestivalen men detta var nog den sämsta hittills. Sen blev det mer tv, jag somnade inte förrän 2.20.
Imorse vaknade vi vid tio och Elli skulle till Väla så hon åkte hem nästan direkt. Jag satte mig vid datorn och satt där(här) ett rätt bra tag. Sen kände jag att det var dags att börja läsa den där svenska-boken. Den var helt okej, men jag läste bara runt 25 sidor. Jag får fortsätta senare. Resten av dagen har jag tittat på tv och lyssnat på Michael Jackson. Det är skönt att vara ensam hemma. Ikväll är det One Tree Hill och Gossip Girl och lite till. Jag ska plugga SO också.. Detta kommer bli en tråkig dag.
Nu ska jag plocka ner min hund från fönsterkarmen och sen ska jag nog lämna datorn ett tag igen. Ha det bra! /Rebecca

 Bild sen i somras på Sixten på vår lilla plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0