Första halvan av idag

Idag gick jag inte upp förrän elva, tidigare än veckans andra dagar men ändå sent. Lakrits mådde illa på morgonen så han fick vara ute hos dom andra men nu skulle han absolut inte vara där längre. Han skällde, gnällde och hoppade på gallret. Jag tog in honom till mig igen men då var han bara ännu pestigare så det fick vara dags att gå upp. Åt frukost och sen gick jag ut med vovvarna i trädgården. Lakrits tycker det är väldigt orättvist när inte han får vara ute med dom andra. Ebba och Sixten sprang runt runt runt och Lakrits skulle såklart vara med. Han är väldigt snabb för att va så liten. Vid tolv duschade jag och sen har jag suttit här. Skulle fixa med Tävlingbloggen men det blev så fult (jag ändrade bara bakgrundsfärg, men den va ful) så jag gav upp. Nu ska jag lämna dator och snart ska jag göra vid mig. Ha det bra! /Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0