00.08

Nu har jag suttit här och nördat i några timmar.. Mest fixat med koder och så. Det är faktiskt inte så sårt när man har kommit in i det. Vi får se om det blir något mer på denna bloggen men retavling (ja, den fick heta så ändå.. jag orkade inte riktigt tänka ut något annat och namnet gör det ju ganska klart vad den handlar om) ska jag fixa när jag får ork och lust. Dags att sova så nu ska jag bara packa ihop datorn, plocka undan på bordet och bära in en väldigt söt och trött liten (liten och liten, jag tror han ligger på mediumhöjd nu, tre månader gammal, tur att han ska bli large) bc-kille i sängen. Godnatt! /Rebecca


 
Inte bild från nu, men det är iallafall Lackis på sin absoluta favoritplats i sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0