I brist på annat

Har absolut inget att skriva om så därför blir det en liten nedräckning, hundig såklart.

Nästa tävling, Sofiero 12 september: 3 veckor
Trelleborgs BK 19 september: 4 veckor
Höörs BK 20 september: 4 veckor & 1 dag
Oxie BK 3 oktober: 6 veckor
Sixten fyller 4 år, 19 oktober: 8 veckor & 2 dagar
Lakrits fyller 1 år, 6 november: 10 veckor och 6 dagar
HUND2009 (inte säkert om vi ska åka men jag vill tävla och kolla på NM) 12 december: 3 månader, 2 veckor & 6 dagar
NM 13 december: 3 månader & 3 veckor
Ebba 7 år, 15 januari: 5 månader, 3 veckor & 3 dagar
Lakrits får tävlingdebutera, 6 maj: 8 månader & 2 veckor
Lakrits kommer troligtvis debutera i Hässleholm (tror jag det var) den 15 maj eller 22 maj. Inte helt säker, jag vill gärna åka till Tranås 8-9 maj och där va en klass 1 någon annanstans men det blir nog Tranås (klass 2-3). Dessutom tror jag inte Lakrits är klar tills dess.

Ja, det va väl det som var för tillfället..

Kolla in denna sötnosen också förresten :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0