Blindbyteträning

Okej, jag är verkligen askass på blindbyten. Det var väldigt mycket svårare när där inte fanns någon expert som tittade på och påpekade fel. Jag får nog ta och träna ordentligt nu.
Var iallafall och tränade i Bjuv själv innan idag. Blindbyten stod på schemat och jag byggde upp samma kombination som jag tränat hos Jenny. Det första bytet blir rätt bra men sen är den andra och tredje svårare. Jag har en tendens att vänta väldigt mycket på honom och det blir inge bra i ett blindbyte, såklart.
Blev ingen lång träning då det var sjukt varmt. Det var inte speciellt givande heller, fick bara massa funderingar. Det blir till att jobba vidare med detta nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Linda

tar du med den övningen ikväll? Tänkte vi skulle köra en banan också och kanske ta lite tid.

2009-08-20 @ 10:24:30
Postat av: Nybörjaren

Vilken tur att vi är skitbra på blindbyten nu då!

2009-08-21 @ 16:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0