Vi hatar att springa

Jag tog Sixten med mig ut på en kort joggingtur innan. Den var verkligen kort, typ 1 km och ändå var både jag och han trötta efter typ halva. Bra kondis! Höhöm.. Neej. Dessutom var det skittråkigt. Men jag ska försöka fortsätta ändå så att vi får bättre kondis och dessutom bygger lite muskler, iallafall på hunden. Haha :)
Sen måste jag än en gång inflika hur underbar Lakrits är. Vi körde lite innan, både svängar och lite slalom och något bakombyte. Han tog allt jättefint! Slalomen börjar bli både säkrare och snabbare och han sprang på som satan idag. Han är väldigt följsam och allt känns så bra nu. Kanske inte tunnlarna med resten :) Duktig Lallis, :)

 Lite suddig men söööt. <3

 Bebis-Lallis <3

Lakrits börjar bli "stor" nu. Han är rätt liten på höjden, runt 45-46 skulle jag tro, han är fortfarande högre bak än fram. Bak är han högre än Sixten. Han börjar få päls nu också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0