Serietävling ikväll

Idag ska vi på serietävling, årets andra. Alla hundarna får följa med tror jag men bara Sixten som springer. Lakrits är ju för liten och Ebba har bogfel så det går ju inte. Sixten känns bra men han kan bli lite urspårad och inte lyssna men hemma och på senaste tävlingen har han känts bra så det ska nog gå om jag håller tillräckligt i honom.
Idag var jag i skolan som vanligt. Fick tillbaka svenska uppsatsen (nationella proven) och engelska nationella proven. Sista lektionen var ny och vi blev indelade i konstiga grupper som tydligen skulle vara de grupper som fungerade bäst arbetsmässigt. Ehm, ja, okej.. Det kändes lite som att lärarna kastat ihop grupper och inte tänkt på våra önskemål alls, som dom sa att dom skulle göra. Jaja, det får gå, står väl någonstans att man ska kunna arbeta med alla. Jag hamnade iallafall i en grupp med många idéer, även om vi lätt spårar ur också. Vi fick iallafall vara ute i solen en stund och sen fick vi kaka och läsk.
Nu tänkte jag fixa med korv och så och sen ska vi åka. :)

 Ellie har tagit bilden :)
Från serietävling förra eller förrförra året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0