Klubbyte x2

Idag har jag bytt klubbar. Både min HU och SBK-specialklubb. Så Rönne Hu och Bjuvs Bk är det som gäller nu. Jag har ju varit med i Bjuv innan men bytte. Men nu när vi ska flytta tillbaka till Bjuv blir det enklast och jag kan dessutom ta mig dit själv. Ringde och sa att jag kunde hjälpa till på tävlingen på lördag också. Jag tycker ju sånt är kul, haha :)
Det blir även så att Alexandra åker med oss upp till Tranås nästa vecka och bor med oss där, i husvagnen. PM och startlistor ska ha kommit så jag ska kolla det efter detta.
Idag var vi (jag och Alexandra) och tränade i Bjuv med bebisarna, Pizzan och Lallisen. Lakrits tränade tunnel, slalom, kontaktfällt på balansen och en cirkel av hinder. Han gick även 2/3 upp på A-et men sen orkade han inte längre eftersom han inte hade någon fart. Jag är mycket nöjd med den "lille" bc-bebisen.
Nu ska jag som sagt kolla PM och startlistor för Tranås. :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Hallåsan, vart och när ska ni flytta? Hmm har jag inte hört;)

2009-04-21 @ 02:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0