Kladdkakan blev bara en gigantisk muffins..

Jag skulle ju baka en good kladdkaka innan som jag kunde gå här hemma och äta på. Först verkade ju allt bra och så men sen upptäckte jag att vi bara ha 3 dl socker och jag behövde såklart 4. Så jag fick göra ett snabbt beslut att bara göra 75 % kladdkaka. Så var det problemet löst och jag blandar ihop allt och sätter in i ugnen, när jag då plockar undan ser jag att jag inte hällt i smöret.. Smart (Y) Ut med den fort som f-n och som tur är har man en mamma som kan sånt här, hon är ju konditor för er som inte vet det.. Så blanda ihop igen och in i ugnen och sen när det gått den tid den ska va inne vill jag ta ut den men då säger mamma nej den är inte klar.. Nehe då får den va innen lite till och när jag sen tar ut den är det som en muffins.. Blää. Torrt som f-n. Så det är bara att sitta o kränga muffins nu.. Usch inte allt gott.
Nu har jag precis ätit grillat och nu ska jag blogga om tävlingen och ladda upp filmer på Youtube.

Länk till tävlingsbloggen finns i inlägget under detta, sen när det försvunnit längre ner finns det en kategori som heter Tävlingsblogg eller något sånt så finns länken där. :)


 Vår familj konsumerar en hel del Coca Cola och nu när vi har det på burk hemma blir det ännu mer. Mitt och Sixtens pris från agilitybarometern var egentligen meningen med bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0