Kärt återseende (höhö, vad vuxet det lät)

Kvällen har jag ägnat åt att packa till tävlingen imorgon. Det kändes så bra att packa till två hundar, även om jag gjort det innan när jag tävlade med Ebba också. Längtar verkligen till den 6e maj 2010! När Lakrits får starta då om det var någon som inte fattade det.. Det konstiga var att jag packade så lite, eller det kändes så iallafall så nu tror jag bara att jag har glömt en massa saker. Jag tror att jag har med det viktigaste iallafall, så det blir nog bra. Fick se "mitt" tält också  för första gången sen i typ oktober, det var en härlig känsla. Då vet man att säsongen börjar igen liksom!

 EBBA.

Nu tittar jag på The Wedding Date (tror jag den hette) och ska snart sova eftersom det blev sent igår och så ska jag upp tidigt imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0