Helsingborg-Helsingör

Igår gick jag som vanligt i skolan och sen efteråt blev det Maxi. På kvällen sov jag hos Ellie och idag har vi varit i stan och i Helsingör. Får bli en så kallad dag i bilder.


Ellie i sin vid tillfället flygande kjol

Datanördade lite emellanåt :)

Pannkakspicknick, eller "nattamad"

Frulle, påsen bestod av fler bullar till en början

I Helsingör :)

25 oktober -08 <3

Donken på knutan, vissa ska ju alltid förstöra saker och vissa ska alltid
ha med ett finger i bilden.. (höhö)


Knas i Ellies trädgård, jag och min stora kärlek - fotbollen (njaae)
Detta gjorde Ellie samtidigt som hon sjöng: Under my Umberella, ella, ella osv.
(Ellie jag tog mig friheten att lägga ut denna eftersom du under två dagar fått
lägga ut två fula bilder på mig (A) )

Japp, det var ungefär vad som har hänt hittills under helgen. Nästa vecka kommer bli bra, mycket bra till och med. :)


Kommentarer
Postat av: ellie.

jag har frågat innan (A) och dom har inte vatt fula :O men jag har ju ändå lagt ut den redan så det gör ju inget :)

2009-04-04 @ 21:15:40
URL: http://ellinoresange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0