Freeedag!

Idag är det ju då fredag, roligt värre. Jag gick nyss upp och åt och så och snart ska jag hoppa in i duschen så mitt hår hinner torka någerlunda bra till klockan 15 för då ska jag till Fjångs :D Sen ska vi fixa oss och så och sen ska vi vidare och till slut hamna på Bahnhof i Änglahoolm. Det ska bli sjukt kul, längesen man gjorde något sånt. Får se om det blir något mer inlägg idag ;)


Haha, jaa, egentligen skulle vi båda göra som Ellie men det blev inte så x) Blir väl lika galet idag..
..eller vad tror du fjångs? :P

Kommentarer
Postat av: ellie.

det kommer bli med än galet (Y) cause we are fears!!! :D xd

2009-04-10 @ 11:28:07
URL: http://ellinoresange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0