Det närmar sig..

Har inte varit speciellt aktiv här känner jag, men jag har inte direkt haft något att skriva om. Igår var jag ensam hemma ett tag där mitt på dagen, det är så sköönt. Man kan ju göra typ precis vad man vill, jag gör alltid samma sak. Hehe..
På kvällen kom Ellie och vi gjorde inte så mycket mer än att kolla på tv, sitta vid datorn, kolla bilder (pinsamma bilder, ojoj) och busa med Kalle som han nu kallas, inte av mig men av Ellie. Det är Lakrits förresten. Vi gick o la oss vid 1-1.30 kanske? Jag vet inte.. Vaknade vid tio, halv elva. Jag då, Ellie vaknade nog tidigare som vanligt ;p Ellie åkte hem sen och jag kollade mer på tv. Sen har jag städat och ska snart duscha och använda någon hårinpacking som jag köpte hos frisören sist jag var där. Ska bli intressant, eller något. Imorgon kommer bli en bra dag.

Kommentarer
Postat av: ellie.

för imorgon smäller det! :D:D

2009-04-09 @ 22:31:38
URL: http://ellinoresange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0